Zaplecze SEO – co to jest i jak zrobić je dobrze
Jeśli interesujesz się chociaż trochę pozycjonowaniem stron www lub sklepów internetowych to zapewne słyszałeś lub słyszałaś o takim pojęciu...
Jak przeprowadzić sprawny audyt strony?
Audyt strony są to działania, które mają na celu poznanie struktury serwisu. Wykonany przez sprawnego audytora pozwoli w krótkim...
Czy warto wdrożyć rich snippets w branży e-commerce?
Każdemu, kto posiada sklep internetowy, zależy nam tym, aby móc wyróżnić się w wyszukiwarce Google, pozostaje jednak pytanie, jak...
Szybkość ładowania strony – jak ją poprawić ?
Znaczenie szybkości ładowania strony Szybkość ładowania strony ma istotny wpływ na doświadczenie użytkownika oraz pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania...
Podatek od linków i SEO
Przegłosowana w dniu 20 czerwca 2019 r. nowa dyrektywa o prawach autorskich i jednolitym rynku cyfrowym wzbudza wciąż niemałe...
Czym jest RODO?
RODO to unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych które wchodzi w życie 25 maja, i od tego czasu...
Jak dobrać słowa kluczowe przy pozycjonowaniu
Rozpoczynanie procesu Dobór słów kluczowych jest fundamentalnym elementem pozycjonowania strony internetowej. Precyzja i skupienie na temacie strony są kluczowe...
Jak pozycjonować film na YouTube
Zastanawiasz się zapewne jak pozycjonować film na YouTube? Wrzucasz kolejne pliki video na Youtube, a oglądalność nadal jest niska?...
Przekierowanie 301 – jak je dobrze zrobić
Na temat przekierowania 301 mówi się bardzo wiele, nie powinno to zresztą dziwić, można nawet powiedzieć iż to alternatywa...
Hreflang co to jest
Zastanawiałeś się kiedyś nad ważnością atrybutu hreflang? Jaka jest różnica pomiędzy lang, a hreflang? Niby krótka linijka kodu, a...