
Google Voice Search – Wyszukiwanie głosowe w Google
Wyszukiwanie głosowe stało się integralną częścią codziennego życia wielu użytkowników urządzeń mobilnych. Dzięki technologii Google Voice Search, internauci mogą...

Spam w Google Analytics
Posiadając własną stronę internetową każdy z nas chce, aby była ona odwiedzana przez jak największą ilość użytkowników. Dumnie stawiamy...

Pozycjonowanie Google Maps
Dziś posiadanie firmowej strony internetowej nie jest niczym nadzwyczajnym. Jednak samo posiadanie strony www to jeszcze nie koniec promocji...

Co to jest link building
Link building może na samym początku wydawać się dość dziwnym określeniem jeśli chodzi o sam fakt pozycjonowania stron. Mimo...

Zaplecze SEO – co to jest i jak zrobić je dobrze
Budowanie zaplecza SEO to temat, który zyskuje na popularności w świecie pozycjonowania stron internetowych. W miarę jak algorytmy Google...

Jak przeprowadzić sprawny audyt strony?
Audyt strony są to działania, które mają na celu poznanie struktury serwisu. Wykonany przez sprawnego audytora pozwoli w krótkim...

Czy warto wdrożyć rich snippets w branży e-commerce?
Każdemu, kto posiada sklep internetowy, zależy nam tym, aby móc wyróżnić się w wyszukiwarce Google, pozostaje jednak pytanie, jak...

Jak poprawić szybkość ładowania strony?
W dzisiejszym cyfrowym świecie, szybkość ładowania strony internetowej stała się kluczowym czynnikiem sukcesu każdej witryny. W dobie, gdy użytkownicy...

Podatek od linków i SEO
Przegłosowana w dniu 20 czerwca 2019 r. nowa dyrektywa o prawach autorskich i jednolitym rynku cyfrowym wzbudza wciąż niemałe...

Czym jest RODO?
RODO to unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych które wchodzi w życie 25 maja, i od tego czasu...