
Jak pozyskiwanie linków wpływa na pozycjonowanie?
Pozyskiwanie linków zewnętrznych z wysoko notowanych stron to z pewnością ważny, o ile nie kluczowy element skutecznego pozycjonowania witryny....

Zaawansowane operatory wyszukiwania – kontra – algorytm wyszukiwania
Operatory wyszukiwania, a szczególnie zaawansowane operatory wyszukiwania mają pomagać w przeprowadzeniu dość prostej czynności. Jednak chcąc uzyskać oczekiwane efekty...

Błąd 404 i jego wpływ na pozycjonowanie
Błąd 404 – Wyobraźmy sobie taką sytuację gdy użytkownik chce wejść na konkretną podstronę, jednak na ekranie jego komputera...

Link Building i Marketing szeptany – 2 sposoby na skuteczną reklamę w sieci.
Spis treści: 1. Czym jest link building ? 2. Czym jest marketing szeptany ? 3. Który wybrać? A może...

Google Voice Search — Pozycjonowanie pod wyszukiwanie głosowe
Google Voice Search to usługa, która jest obecna już od dawna na rynku, ale dopiero ostatnimi czasy zyskuje wiele...

Spam w Google Analytics
Posiadając własną stronę internetową każdy z nas chce, aby była ona odwiedzana przez jak największą ilość użytkowników. Dumnie stawiamy...

Pozycjonowanie Google Maps
Dziś posiadanie firmowej strony internetowej nie jest niczym nadzwyczajnym. Jednak samo posiadanie strony www to jeszcze nie koniec promocji...

Co to jest link building
Link building może na samym początku wydawać się dość dziwnym określeniem jeśli chodzi o sam fakt pozycjonowania stron. Mimo...

Zaplecze SEO – co to jest i jak zrobić je dobrze
Jeśli interesujesz się chociaż trochę pozycjonowaniem stron www lub sklepów internetowych to zapewne słyszałeś lub słyszałaś o takim pojęciu...

Jak przeprowadzić sprawny audyt strony?
Audyt strony są to działania, które mają na celu poznanie struktury serwisu. Wykonany przez sprawnego audytora pozwoli w krótkim...