Blog

Aby wiedzieć co dzieje się w świecie SEO/SEM i pozycjonowania zapoznawaj się na bieżąco z artykułami na blogu.

wayback machine
Wayback Machine – Kompleksowy przewodnik po archiwum internetowym
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie zawartość internetowa jest nieustannie aktualizowana, a strony internetowe znikają, Wayback Machine stanowi nieocenione narzędzie...

sprawdzanie pozycji w Google
Jak poprawić pozycję swojej strony w Google?
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

Poprawa pozycji w Google jest kluczowa dla sukcesu każdej strony internetowej. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na...

pozycjonowanie Magento
Pozycjonowanie Magento – Optymalizacja SEO
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

Optymalizacja sklepu w świecie e-commerce – Dlaczego Magento? Magento, będąc open source platformą e-commerce, stanowi znakomite narzędzie dla każdego...

firmowe konto Google
Firmowe konto Google – Nie tylko logo w narożniku
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

Kiedy myślimy o Google, najczęściej wyobrażamy sobie klasyczną wyszukiwarkę. Ale gdy zanurzysz się w odmęty tego giganta internetowego, odkryjesz,...

marketing storytelling
Marketing Storytelling czyli przenoszenie narracji w świat biznesu
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

W erze cyfryzacji, techniki marketingowe przechodzą ewolucję, aby sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wyrobionych odbiorców. Jednym z takich podejść jest...

Google Discover
Google Discover – Twój Przewodnik po Odkrywaniu Treści
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

Wprowadzenie do Google Discover Czym jest Google Discover? Google Discover to nowoczesny sposób, w jaki gigant wyszukiwania dąży do...

Google Trends
Czym jest Google Trends?
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

Google Trends to narzędzie, które pokazuje, jak często użytkownicy wyszukują określone słowa kluczowe, tematy, frazy lub zapytania w Google...

Allegro Ads
Allegro Ads – czym jest i czy warto z niego korzystać?
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

Prowadzenie działalności handlowej na Allegro może być bardzo opłacalne. Dla wielu ludzi portal ten jest pierwszym miejscem, w którym...

Google Search Console
Google Search Console – co to jest i kiedy warto z niego korzystać?
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

W erze cyfrowej rewolucji, obecność w Internecie stała się nieodzownym elementem strategii marketingowych i rozwoju biznesu. Dla każdego, kto...

darmowe zdjęcia
Skąd można pobrać darmowe zdjęcia na stronę www?
Łukasz Wesołowski | | Poradnik

Prowadzenie interesu byłoby niemożliwe w dzisiejszych czasach bez strony internetowej. Strona www musi być przejrzysta i czytelna, ale też...

SEO BLOG

Zapoznaj się z nowościami z branży SEO i zobacz co nowego jest na blogu

reklama ambientowa
Reklama ambientowa – jak wykorzystać ją w kampaniach reklamowych?

Reklama ambientowa, znana również jako ambient marketing, to forma reklamy, która wykorzystuje otoczenie i przestrzeń fizyczną do promocji marki,...

analiza konkurencji w seo
Analiza konkurencji w SEO – jak wykorzystać ją do swojej przewagi

Analiza konkurencji w SEO jest kluczowym elementem skutecznej strategii marketingowej online. Pozwala zrozumieć działania konkurentów i identyfikować obszary, w...

akcje charytatywne przykłady
Akcje charytatywne – przykłady działań, które zmieniają świat na lepsze

Akcje charytatywne są inicjatywami mającymi na celu pomaganie innym ludziom, zwierzętom lub organizacjom potrzebującym wsparcia. Polegają na zbieraniu funduszy,...

meta description
Co to jest meta description? Opis i znaczenie w SEO

Meta description, znany również jako meta opis strony, to krótki fragment tekstu wyświetlający się pod tytułem strony w wynikach...

SEO BLOG